Klacht T-Mobile : Geen goede hulp

Klachtnummer
# 611259
Gebruiker
Gebruiker1659446664
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 25 juli jongs leden lid van tmobile thuis . Ik heb sindsdien geen tv geen internet. De hele week al aan het bellen. Mijn installatie pakket is geannuleerd om reden die ik zelf niet eeek . Uiteindelijk afgelopen vrijdag een pakket gekregen nog steeds geen verbinding. Vanochtend zou er een monteur komen. Die ging langs bij het verkeerde huis. Nu nog steeds niets geregeld. Ze wilde wel komen maar pas volgende week en toen vanmiddag laat. Ik hè. Echter een afspraak staan die niet verzet naar is. De mensen aan de telefoon zijn onbeschoft en niet meedenken

Gewenste oplossing

Dat ik netjes te woord wordt gestaan en dat er zo spoedig mogelijk iemand komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen