Opgelost door T-Mobile : Geen internet

sad Opgelost
Bozeklant

Sinds twee weken doet ons internet het thuis niet. Een monteur is binnen een week gekomen en heeft het probleem niet kunnen oplossen omdat hij zei dat het aan de kabel buiten lag. Twee weken verder zijn we en nu moeten we toch weer een nieuwe afspraak inplannen voor een monteur... waarom weten we niet (niet geïnformeerd). alle tijd dat we zonder internet zitten heeft t-mobile ons netjes vouchercodes gegeven zodat we toch internet thuis hebben. Zondag deden de vouchercodes het plotseling niet en na 8x gebeld te hebben zei een medewerker dat ze onderhoud hadden en dat we morgen weer internet hebben. Volgende dag deden de vouchercodes het nog steeds niet. Wij weer gebeld (5x) en elke keer zeiden ze dat we gewoon pech hebben en dat we geen internet thuis hebben. Ondertussen is ons eigen 4g allang op. Derde dag en de vouchercodes doen het nog steeds niet. nog steeds dezelfde storing? Dus we hebben dadelijk 2,5 weken geen thuiswiffi en drie dagen geen 4g wiffi. Medewerkers zeggen gewoon dat we PECH hebben. Of ze hangen ons gewoon op in onze oor als we weer bellen. We zijn zelf met de oplossing gekomen dat ze tijdelijk ons telefonische abonnement veranderen naar onbeperkt internet, maar dit willen ze niet doen! Kortom we hebben gewoon PECH. We zin heel erg teleurgesteld en zouden toch echt een leuke tegemoetkoming willen als excuses en het liefst vandaag nog internet. In het vervolg als er iets is en we komen zelf met een simpele oplossing geef ons dat dan ook gewoon en hang ons niet op in ons oor aub. Uiteraard willen we ook niet betalen voor deze maand.

We willen internet. Eventueel tijdelijk onbeperkt 4g (en niet via vouchercodes want dat heeft al 3 dagen storing???!!!)
Internet doet het ondertussen alweer. Graag willen we alleen niet betalen voor de maand juli. Dit is namelijk niet de eerste keer dat we lange tijd zonder internet hebben moeten zitten.

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

T-Mobile Mobiel
    Beste klant,

Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas krijg ik geen aansluiting.
    Morgen probeer ik het opnieuw.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?