Klacht T-Mobile : Geen internet en geen tv

Klachtnummer
# 630436
Gebruiker
Diana Baltsar
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Sinds 7 november internetverbinding en de monteur kan pas op 22 november langskomen. Ik werk thuis en mijn kinderen moeten ook gewoon huiswerk kunnen maken. Daarnaast hebben we ook geen TV en film streamen gaat ook niet omdat er ook wifi verbinding voor nodig is.

Gewenste oplossing

Binnen 24uur een monteur die het gaat verhelpen

8 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Diana Baltsar
    Datum
    Tot op heden heb ik niks van t-mobile vernomen. 2 weken zonder WiFi in de tijd van thuiswerken is echt onacceptabel. De monteur komt vandaag (na 2 weken pas) langs. Verder heb ik van t-mobile niks vernomen. Ik verwacht minstens een schadevergoeding en korting. Daarnaast overweeg ik om naar een andere leverancier over te stappen. Want dit mag niet nog een keer gebeuren.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je gebeld om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je niet kunnen bereiken. Graag komen we alsnog met je in contact! Kun je ons laten weten wanneer het jou wel uitkomt om je hierover te bellen?

    Groetjes,Team Privacy & Complaints
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je gebeld om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je niet kunnen bereiken. Graag komen we alsnog met je in contact! Kun je ons laten weten wanneer het jou wel uitkomt om je hierover te bellen?

    Groetjes,Team Privacy & Complaints
  5. Auteur
    Diana Baltsar
    Datum
    Ik zie een gemiste oproep maar geen voicemail. Het nummer waarmee ik gebeld ben, is onbereikbaar.
    Ik ben nu telefonisch bereikbaar
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Vandaag hebben we telefonisch je melding besproken en opgelost. Bedankt voor je tijd en het gesprek. Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

    Groetjes,Team Privacy & Complaints
  7. Auteur
    Diana Baltsar
    Datum
    Helaas heb ik geen bevestiging per e-mail kunnen ontvangen, waarin duidelijk wordt beschreven hoe mijn klacht opgelost wordt. Er is aan de telefoon wel wat toegezegd, maar daar is ook bij gebleven.
  8. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je een emailbericht toegezonden.

    Groetjes,Team Privacy & Complaints

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen