Klacht T-Mobile : Geen internet en TV sinds 25 juli 2019
Details
Klacht
Heerlen, 5 augustus 2019Sinds 25 juli 2019 geen internet en TV meer i.v.m. een wijkcentrale probleem. Volgens de monteur van T-Mobile Thuis is er iets mis met de kabel in de straat.
Na een telefoontje hedenmorgen blijkt dat de firma Guidion de reparatie gepland heeft op 19 augustus 2019. Het kan toch niet zo zijn dat T-mobile haar "klanten" bijna 1 maand zonder internet en TV laat zitten. Wat jammer dat ik mij destijds heb laten overhalen om voor T-mobile thuis te kiezen!
Gewenste oplossing
Dat T-Mobile Thuis zo snel mogelijk zorgt dat hun netwerk in orde is zodat ik over internet en TV kan beschikken. Als ZZP-er heb ik bijzonder veel nadeel van deze storing.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.