Klacht T-Mobile : Geen internet en TV sinds 25 juli 2019

Klachtnummer
# 382169
Gebruiker
Marie-Lou
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heerlen, 5 augustus 2019
Sinds 25 juli 2019 geen internet en TV meer i.v.m. een wijkcentrale probleem. Volgens de monteur van T-Mobile Thuis is er iets mis met de kabel in de straat.
Na een telefoontje hedenmorgen blijkt dat de firma Guidion de reparatie gepland heeft op 19 augustus 2019. Het kan toch niet zo zijn dat T-mobile haar "klanten" bijna 1 maand zonder internet en TV laat zitten. Wat jammer dat ik mij destijds heb laten overhalen om voor T-mobile thuis te kiezen!

Gewenste oplossing

Dat T-Mobile Thuis zo snel mogelijk zorgt dat hun netwerk in orde is zodat ik over internet en TV kan beschikken. Als ZZP-er heb ik bijzonder veel nadeel van deze storing.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw Reinders,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou je zo vriendelijk willen zijn je klacht te beoordelen en te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen