Klacht T-Mobile : Geen internet T-mobile 👎

Klachtnummer
# 349619
Gebruiker
Sajeda
Datum
4 reacties

Details

Klacht

T-MOBILE THUIS
Internet is valt steeds uit!
Op 09-02-2019 gebeld ze hebben mij geadviseerd om afspraak maken zodat monteur langs komt. Heel week geen internet. En nu moet ik tot 25ste wachten zodat een monteur langs zouden komen.
Heel jammer dit dat zo slecht geregeld word.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Kadir,

    T-Mobile Thuis heeft uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen spoedig contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte meneer Kadir,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij zullen telefonisch contact met u opnemen zodra de monteur bij u langs is geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis




  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte meneer Kadir,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij zullen telefonisch contact met u opnemen zodra de monteur bij u langs is geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis




  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Hasnaoui,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen