Klacht T-Mobile : Geen internet vanwege afzeggen monteur.

Klachtnummer
# 621159
Gebruiker
Mast80
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De installateur van T-mobile (Gidion) zou vandaag komen, deze heeft echter afgezegd. Aangezien T-mobile mijn huidige abonnement per vandaag heeft opgezegd zit ik nu zonder internet. De eerst volgende keer dat ze kunnen woensdagmiddag is. Wij werken vanuit huis, dat is daarom erg onhandig.

Bij elkaar meer dan 30 minuten met beide partijen aan de telefoon gehangen.

Geen fijn begin met mijn nieuwe provider.

Gewenste oplossing

Ik wil vandaag nog internet en als dat niet lukt dan wil ik gecompenseerd worden voor gemaakte extra kosten en moeite.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

    En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

    Groetjes, Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen