Klacht T-Mobile : Geen Internet wel betalen

Springerbv

Ik had een abonnement bij T-Mobile gedurende 6 maanden. Hier had ik geen internetbereik wat mij wel beloofd was. Na vele telefoontjes bleek er geen oplossing te zijn en mocht ik mijn abonnement kosteloos opzeggen. Bij dit abonnement moest ik 150 euro betalen. Bij het opzeggen moest ik wel mijn telefoon opsturen of het resterende bedrag betalen. Vergeten de telefoon op te sturen dus hebben ze het geld van mijn rekening gehaald. Afgesproken met T-Mobile dat als ik de telefoon alsnog op stuurde ik het geld terug kon krijgen. Na vele telefoontjes en "mogelijke" oplossingen vanuit T-Mobile na 6 maand nog steeds mijn geld niet terug. Geen resterend bedrag maar ook niet de 150 euro. Nu heb ik 6 maanden lang betaald voor een abonnement waar ik niks aan had. + geld betaald voor een telefoon die ik niet heb.

Terug betaling van de kosten vermeld in de klacht. Inclusief het terug betalen van de abonnementskosten in die 6 maanden

T-Mobile
    Beste meneer,Uw klacht is in behandeling genomen. Ik heb contact met u opgenomen over de verder afhandeling. Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Springerbv
    Dat klopt en daar ben ik ook erg blij mee. Alleen gezien ik een half jaar al wacht tot het opgelost is is mijn vertrouwen gedaald. Dus laat ik deze klacht staan tot de oplossing vervult is
    Beste meneer Springer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    Springerbv
    Zoals ik telefonisch al heb afgesproken sluit ik de klacht pas als ik de oplossing heb ontvangen. Dit is ook de laatste keer dat ik daar op in ga
    T-Mobile
    Beste meneer Springer,Uw klacht is afgehandeld. Wilt u uw klacht sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    Springerbv
    Geweldig dat het eindelijk afgehandeld is. Alleen jammer dat het altijd zo lang moet duren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?