Klacht T-Mobile : Geen Internet wel betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83544
Gebruiker
Springerbv
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik had een abonnement bij T-Mobile gedurende 6 maanden. Hier had ik geen internetbereik wat mij wel beloofd was. Na vele telefoontjes bleek er geen oplossing te zijn en mocht ik mijn abonnement kosteloos opzeggen. Bij dit abonnement moest ik 150 euro betalen. Bij het opzeggen moest ik wel mijn telefoon opsturen of het resterende bedrag betalen. Vergeten de telefoon op te sturen dus hebben ze het geld van mijn rekening gehaald. Afgesproken met T-Mobile dat als ik de telefoon alsnog op stuurde ik het geld terug kon krijgen. Na vele telefoontjes en "mogelijke" oplossingen vanuit T-Mobile na 6 maand nog steeds mijn geld niet terug. Geen resterend bedrag maar ook niet de 150 euro. Nu heb ik 6 maanden lang betaald voor een abonnement waar ik niks aan had. + geld betaald voor een telefoon die ik niet heb.

Gewenste oplossing

Terug betaling van de kosten vermeld in de klacht. Inclusief het terug betalen van de abonnementskosten in die 6 maanden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer,Uw klacht is in behandeling genomen. Ik heb contact met u opgenomen over de verder afhandeling. Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Springerbv
    Datum
    Dat klopt en daar ben ik ook erg blij mee. Alleen gezien ik een half jaar al wacht tot het opgelost is is mijn vertrouwen gedaald. Dus laat ik deze klacht staan tot de oplossing vervult is
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Springer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  4. Auteur
    Springerbv
    Datum
    Zoals ik telefonisch al heb afgesproken sluit ik de klacht pas als ik de oplossing heb ontvangen. Dit is ook de laatste keer dat ik daar op in ga
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Springer,Uw klacht is afgehandeld. Wilt u uw klacht sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    Springerbv
    Datum
    Geweldig dat het eindelijk afgehandeld is. Alleen jammer dat het altijd zo lang moet duren

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen