Klacht T-Mobile : Geen Internet wel betalen
Details
Klacht
Ik had een abonnement bij T-Mobile gedurende 6 maanden. Hier had ik geen internetbereik wat mij wel beloofd was. Na vele telefoontjes bleek er geen oplossing te zijn en mocht ik mijn abonnement kosteloos opzeggen. Bij dit abonnement moest ik 150 euro betalen. Bij het opzeggen moest ik wel mijn telefoon opsturen of het resterende bedrag betalen. Vergeten de telefoon op te sturen dus hebben ze het geld van mijn rekening gehaald. Afgesproken met T-Mobile dat als ik de telefoon alsnog op stuurde ik het geld terug kon krijgen. Na vele telefoontjes en "mogelijke" oplossingen vanuit T-Mobile na 6 maand nog steeds mijn geld niet terug. Geen resterend bedrag maar ook niet de 150 euro. Nu heb ik 6 maanden lang betaald voor een abonnement waar ik niks aan had. + geld betaald voor een telefoon die ik niet heb.Gewenste oplossing
Terug betaling van de kosten vermeld in de klacht. Inclusief het terug betalen van de abonnementskosten in die 6 maanden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.