Opgelost door T-Mobile : Geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 609405
Gebruiker
Bluemondaycoffee
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb een zakelijk internet abonnement afgesloten op 22-6. De router is geïnstalleerd alleen komt de internet verbinding niet door. Dat zou op 13-7 geregeld zijn..op 13-7 is de datum verplaatst naar 22-7. Ik heb nu vandaag (23-7) nog steeds geen internet en de klantenservice kan mij niet vertellen waar dat precies aan ligt of wanneer ik nu internet ga krijgen. Mijn winkel zou eigenlijk vandaag open gaan..alleen gaat dit dus niet omdat ik nog steeds geen internet verbinding heb. Graag wil ik duidelijkheid wat er precies aan de hand is waarom ik nog steeds geen internet heb en wanneer ik het wel heb. Ik wordt de hele tijd doorverbonden met iemand anders die het weer niet weet. Als jullie geen internet kunnen leveren ben daar dan duidelijk over. Stefanie

Gewenste oplossing

Internet regelen direct
Geboden oplossing
Het heeft veel te lang geduurd maar is nu gelukkig opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Bluemondaycoffee
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Vorige week gebeld geworden de levering stond nu op 3 augustus gepland. Vandaag 4 augustus nog steeds geen internet en klantenservice weet weer van niks. Er zou mij vandaag een mevrouw bellen of het gelukt was, helaas was ik 2sec te laat met opnemen.. en jullie bellen maar 1x daarna kun je het jezelf weer uitzoeken en 2 uur aan bellen met klantenservice die je gewoon niet verder kunnen helpen. Ik ben echt ontzettend kwaad. Hoe moeilijk is het om eerlijk te zijn dat jullie het gewoon niet geregeld krijgen om bij mij op de zaak internet te regelen!
  3. Auteur
    Bluemondaycoffee
    Datum
    Gaan jullie nog met een oplossing komen?
    Jullie klantenservice is echt klote. Het wordt de hele tijd afgeschoven op een andere afdeling. Maar die afdeling die erover gaat krijg ik nooit te spreken. "Mevrouw meerdere klanten hebben hetzelfde probleem als u" dat is wat ik te horen krijg. Het intresseert mij niet of er nog 100 andere zijn, ik ben daar niet meegeholpen. Jullie zouden eens beter alles moeten testen voordat jullie het verkopen! Dit is echt diep triest. 22 juni afgesloten. 2-3 weken levertijd volgens jullie eigen woorden. Max 5 weken... Ik heb echt internet nodig voor mijn zaak. Ik heb er echt genoeg van. Kan er asjeblieft iemand contact opnemen met mij die dit wel echt kan oplossen?????
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je melding ontvangen en deze is in behandeling genomen. Zodra er een update is nemen we meteen contact met je op.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    De melding die je gedaan hebt is besproken en opgelost door onze zakelijke afdeling. Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen