Klacht T-Mobile : Geen internet

Th Schoone

Verschrikkelijk slechte klachtafhandeling Tmobile thuis. Dinsdag 6 nov bleek ik bij thuiskomst ineens geen internet en tv te hebben. Helaas was de klantenservuce niet bereikbaar!! Vw te lange wachttijden. Ook woensdag lukte het pas om 20.40 om contact te krijgen met de klantenservice. Er werd die dagen bij mij in de straat gegraven wrsch door Ziggo. Deze mannen heb ik woensdag aangesproken maar zij konden mijn klacht niet verhelpen. Het verhaal van mijn logische conclusie dat de graafwerkzaamheden werd door Anne Loos aangehoord maar zij concludeerde dat er een monteur moest komen. Uiteindelijk kwam de monteur van Gidion of Gideon op 14 november !!! ACHT DAGEN NA HET INDIDENT!! En deze concludeerde dat inderdaad het pro leem niet bij mij binnen zat @#¥ maar buiten. Helaas moet dit door een KPN monteur gerepareerd worden. Dit kan nog enkele dagen duren!! Gelukkig komt 15 nov. Al een monteur van Reggifiber en die meet inderdaad dat het probleem buiten zit nml op 48 meter van mij kastje af!!! Waar dat precies is dat kon hij niet uitzoeken Neen hiervoor moet een graafploeg komen Er zal nog contact worden opgenomen. Nu is het weer weekend 16/17 november en ik heb nog steeds geen internet geen tv geen telefoon. Mijn bedrijf heeft er veel last en schade van Ik ben een flinke claim aan het voorbereiden. Langzaamaan wordt ik witheet van de incompetentie van Tmobile Men kan alleen protocollen volgen Luistert niet naar redelijke klanten ik word behandeld als een nummer. Verschrikkelijk slechte service.!!

Direkt verhelpen

Th Schoone
    Nog steeds geen reactie ontvangen!! De arrogantie ten top!
    T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw/heer,

Team T-Mobile Thuis.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?