Klacht T-Mobile : geen Melding overschrijding databundel

Klachtnummer
# 29184
Gebruiker
Laurag
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste t-Mobile,

Sinds dit jaar ben ik klant bij jullie, eerder altijd bij kpn, en altijd heb ik een internet abonnement gehad (eerder op mijn vaders naam en sinds kort op mijn eigen naam). Nog nooit heb ik meegemaakt dat ik over me internet bundel heen ben gegaan. Nu heb ik bij jullie een internet bundel van 1000mb. Wat op zich al best veel is! Ik zal van jullie een sms bericht ontvangen wanneer ik 70% van me data heb verbruikt. Nu kreeg ik vandaag 28 Juni 2013 inderdaad het volgende bericht; Beste klant, je hebt tot en met 27/06/2013 843 MB verbruikt. Tot 24/07/2013 heb je nog 157 MB van je bundel beschikbaar. Let op: voor datagebruik buiten je bundel... Nu vond ik het nogal vreemd dat ik in 3 dagen zoveel data had gebruikt, aangezien ik nog nooit over een bundel heen ben gegaan, dus ben ik gaan kijken op my tmobile. Tot mijn grote schrik zag ik dat ik vorige maand ook zwaar over mijn bundel was gegaan ( 122,85euro)maar hiervoor nooit ben bericht. Hoe kan dit en wat nu? mvg

De oplossing

Ik vind het tegenstrijdig dat je je klanten attendeerd op het feit dat ze bericht worden over het feit dat wanneer 70% van de bundel word overschreden, maar dit vervolgens niet doen. Hierdoor komt de klant, ik in dit geval, met een onverwacht hoge rekening. Wat ik zelf heb gedaan om dit te voorkomen is een Onbeperkt Internet Voordeel bundel aangeschaft van 5,03 extra per maand. Graag zou ik zien dat de rekening van 122,85 word kwijtgescholden. Omdat ik vind dat t-mobile mij had moeten wijzen op het feit dat ik over mijn bundel heen ging, zoals ze pretenderen te doen

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Gerritsen, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Gerritsen, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen