Opgelost door T-Mobile : Geld is belangrijker dan de klanten bij t mobile

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 435408
Gebruiker
Fred
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Ik ben werkloos geworden al een aantal weken geleden door de corona. Ik heb 1 nota open van 52,52 euro bij t-mobile thuis en voor de rest altijd alles netjes en op tijd betaald. Ik bel ze op, leg situatie uit en vraag voor een uitstel tot eind van de maand waarop ik een nee te horen krijgt. Echt belachelijk! Wat ze zeiden was van “als je voor de 24ste niet betaal dan sluiten wij je af en sturen het door naar de incasso” Altijd tevreden geweest tot vandaag. We zitten met ze allen in dit crisis en sommigen zitten erger dan ik maar een beetje begrip had ik wel verwacht. Alleen maar aan het geld denken ze daar! Ik ga zodra ik kan weg bij hun en aan niemand zal ik hun aanraden. 52 euro! Echt waar? Ze gaan niet sluiten als ik als klant weg ga, maar echt waar? 52,52 euro! Ik hoop niet dat zij met alle klanten zo omgaan.

Gewenste oplossing

Uit principe vind ik dat ze mij tenminste tot eind van de maand uitstel kunnen geven. Altijd alle facturen netjes betaald en nu vraag ik iets en het is nee gelijk.
Geboden oplossing
Het uitstel van betaling is toegekend. Ik ben blij met de uitkomst. Dankjewel klachtenkompas en T-Mobile thuis voor het mee denken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen