Opgelost door T-Mobile : Geld is belangrijker dan de klanten bij t mobile

Fred

Ik ben werkloos geworden al een aantal weken geleden door de corona. Ik heb 1 nota open van 52,52 euro bij t-mobile thuis en voor de rest altijd alles netjes en op tijd betaald. Ik bel ze op, leg situatie uit en vraag voor een uitstel tot eind van de maand waarop ik een nee te horen krijgt. Echt belachelijk! Wat ze zeiden was van “als je voor de 24ste niet betaal dan sluiten wij je af en sturen het door naar de incasso” Altijd tevreden geweest tot vandaag. We zitten met ze allen in dit crisis en sommigen zitten erger dan ik maar een beetje begrip had ik wel verwacht. Alleen maar aan het geld denken ze daar! Ik ga zodra ik kan weg bij hun en aan niemand zal ik hun aanraden. 52 euro! Echt waar? Ze gaan niet sluiten als ik als klant weg ga, maar echt waar? 52,52 euro! Ik hoop niet dat zij met alle klanten zo omgaan.

Uit principe vind ik dat ze mij tenminste tot eind van de maand uitstel kunnen geven. Altijd alle facturen netjes betaald en nu vraag ik iets en het is nee gelijk.
Het uitstel van betaling is toegekend. Ik ben blij met de uitkomst. Dankjewel klachtenkompas en T-Mobile thuis voor het mee denken.

T-Mobile Thuis
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?