Klacht T-Mobile : geldigheid prepaid beltegoed-niet kunnen bellen

Klachtnummer
# 563668
Gebruiker
A. Coumans-Voncken
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Momenteel prepaid tegoed van 4,05 euro. Laatste keer gebeld op 3.5.2021. Ik wou vandaag (2.11.2021) bellen (is dus binnen het half jaar dat tegoed geldig is) en op deze manier ook de geldigheid van het tegoed veilig stellen: lukte niet. Service kon niet uitgevoerd worden; in mijn account kan ik niet zien wat er aan de hand is (geen blokkering etc)

De oplossing

Zorgen dat ik mijn mobiele telefoon weer kan gebruiken--geldigheid tegoed

6 reacties

  1. Auteur
    A. Coumans-Voncken
    Datum
    Tot opheden nog niets mogen vernemen.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    A. Coumans-Voncken
    Datum
    Op donderdag 11.11.21 reageerde Sjoerd van Team Privacy & Complaints met een zeer uitgebreide nette mail; ook hij constateerde dat er geen contact-beltoon was en dat er iets aan de hand is. Ik diende allerlei vragen te beantwoorden etc. Direct respons gegeven. Nu wacht ik op een reactie.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Inmiddels hebben wij u een oplossing kunnen bieden en zijn uw aanvullende vragen per e-mail beantwoord.
    Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?



    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    A. Coumans-Voncken
    Datum
    Op woensdag 17.11.21 reageerde T mobile en gaf aan dat het het denkelijk opgelost was. Uitgeprobeerd en ik kon weer bellen. Desgevraagd gaf men aan op 1 november een blokkade was geplaatst op de aansluiting omdat deze langere tijd niet gebruikt was, blijkbaar een administratieve handeling die niet direct voor de zeer vriendelijke Sjoerd zichtbaar was. Deze is ervanaf gehaald en ik kon weer bellen. Maar deze handeling was wel te vroeg verricht (blokkade is pas van toepassing na een half jaar niet gebruiken en dat was pas op 3.11.21 maw ik heb meer dan 14 dagen niet kunnen gebruik maken van de service van T mobile buiten mijn eigen toedoen, veel tijd kwijt aan schrijven naar klachtenkompas, uitproberen allerlei dingen op advies T mobile om te zien waar het aan ligt, respons geven. Ik heb daarom direct de zeer vriendelijke Sjoerd bedankt en hem de suggestie meegegeven eens bij T mobile aan te kaarten om in deze gevallen klanten tegemoet te komen middels een geste (verhoging tegoed oid) daar de klant geen blaam treft maar wel moeite heeft moeten doen, geen gebruik heeft kunnen maken van het netwerk etc. Tot ophden nog geen respons mogen ontvangen.
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen