Opgelost door T-Mobile : Go go go deals alleen voordeel bij nieuwe klant:(

Riet7116

Go go go deals betreft geen voordeel voor trouwe klant (al 21 jaar). Alleen voor nieuwe klanten is het goede aanbieding. Bij verlenging is het voordeel hetzelfde als bij een nieuwe klant. Bij navraag wordt door klantenservice gezegd dat je bij de supermarkt ook geen voordeel krijgt als je trouwe klant bent…dus maw iedereen krijgt dezelfde aanbieding of je nu verlengd of een nieuwe klant bent. Tja, jammer dat er zo wordt om gegaan met bestaande klanten.

Een “speciale” aanbieding voor trouwe klanten zou wel klantvriendelijk zijn.
Al is het in de vorm van meer GB of onbeperkt bellen of extra korting(€2,50) bij meer dan 3 abonnementen op zelfde adres. Geen idee, maar een tegemoetkoming tov nieuwe klanten zou zeker bestaande klanten trouw laten blijven aan T-mobile.

Helaas nog geen reactie
    T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klacht te beoordelen en te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Riet7116

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?