Klacht T-Mobile : Het is nu 1 november 2019 en ik zit al sinds woensdag 16 oktober 2019 zonder internetaansluiting

P. van der Sloot

T-mobile thuis lost mijn klacht niet voldoende op. De communicatie over de klacht loopt over veel te veel schijven - eerst de klantenservice van T-mobile, daarna de monteur van Guidion, dan de servicedienst van KPN en die heeft weer Allinq als onderaannemer om het graafwerk te doen. Deze organisatie werkt met ZZP-ers.
De ZZP-er mag niet langer dan twee uur bezig zijn ( dat zal te maken hebben met de vastgestelde vergoedingen) en dan stopt deze. Maakt een nieuwe afspraak om vervolgens weer twee uur bezig te zijn. Dit gaat nu al een tijdje zo door. Bovendien verwacht men van mij, dat ik omliggende winkeliers waarschuw, dat er gegraven gaat worden voor de deur of in het trottoir.

Mijn langlopende klacht nou eindelijk eens oplossen

P. van der Sloot
    Heb gereageerd via e-mail met de gestuurde link. Het verwondert me, dat het dan toch nog 6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dagen duurt voordat men mij weer belt
    P. van der Sloot
    De klacht mag dan bijna verlopen zijn. Ikzelf heb de activiteiten moeten verrichten om dit voor elkaar te krijgen
    Terugbellen - zoals beloofd - moeten zich nog steeds melden. Wat hierboven staat klopt derhalve niet.
    Vandaag !!!!!!! is de breuk verholpen en weer opnieuw aangesloten. Bijna 5 weken zonder gezeten. Verwacht minstens tot eind van het jaar geen rekeningen meer en misschien een mooie bos bloemen voor mijn vrouw !?

Advies: gooi alle tussenlagen er tussenuit. Het loopt over veel te veel schijven

Beste heer van der Sloot,

Ik heb u gesproken en uitleg gegeven.

Klachtenmanagement T-Mobile Thuis
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?