Klacht T-Mobile : Het nog steeds niet kunnen leveren van snel internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 467374
Gebruiker
Stanley
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb t-mobile gebeld om mijn contract te verlengen.
Ze zeiden toen dat ik een nieuw contract moest afsluiten omdat ik een snelle verbinding wou.
Toen zeiden ze dat ik rond 25 juli een monteur zou komen om me over te zetten op odf verbinding.
(Eerst mogelijke leverdatum
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond zaterdag 25 juli 2020) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.
dit is wat tmobile me stuurde)

Nou blijkt dat er geen poort vrij is en dat ze me ook niet kunnen vertellen wanneer die poort wel vrijkomt.
Of te wel ze adverteren met een snelheid die ze bij mij kunnen leveren ,alleen vertellen ze niet erbij dat het alleen kan als er een poort vrij is.

Gewenste oplossing

Mij vertellen hoe lang het nog gaat duren en waarom ze adverteren met een snelheid terwijl ze niet weten wanneer die geregeld kan worden!
Geboden oplossing
Geen ,heb zelf opgezegd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen