Klacht T-Mobile : hoge internet kosten, terwijl mijn telefoon kan geen internet gebruiken

Klachtnummer
# 15791
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

Klacht

vorig maand heb ik iphone 5 gekocht, maar daarvoor had ik een oude nokia mobiltje die geen internet kan gebruiken , maar al twee maanden lang krijg ik rekeningen van maar liefst 46 euro, vanaf de eerste dag op mijn iphone mobile data is ingeschakeld en ik kan alleen maar wi-fi gebruiken , maar toch krijg ik de rekeningen , ik find het heel erg , want ik heb mijn telefoon zonder abboniment gekocht om die hoge kosten niet te betalen en nu dit. via de telefoon willen zie niets horen, want ik heb het internet gebruikt(( ik ben moeder van kleine kinderen en ben bijna altijd thuis en gebruik alleen maar mijn wi-fi . ik hoop dat ik word geholpen en het probleem wordt afgelost

Gewenste oplossing

ik wil niet internet abboniment , want ik heb het niet nodig , ik gebruik alleen maar wi-fi, ik wil dat t-mobile gaat het oplossen en alles goed berekenen .

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Idrisov, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik werd gebeld, alles afgesproken.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Idrisov, Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen