Opgelost door T-Mobile : Hoge telefoonrekening
Details
Klacht
Ik ben al geruime tijd klant van T-mobile en heb al een hele tijd hetzelfde abonnement en bel / sms / internet altijd voor 30-40 euro per maand. Nu heb ik nu ineens een telefoonrekening van ruim 211 euro terwijl ik naar mijn weten mijn bel / sms / internet gedrag stabiel is. Een groot gedeelte van de kosten komt voort uit mobiel internet gebruik, waarom dit nu extreem veel meer is als anders is mij niet duidelijk. T-mobile heeft op het moment dat mijn rekening bijna 200 euro bedroeg me een SMS gestuurd, veel te laat! Naar mijn weten zou T-Mobile bij dreigende overschrijding tijdig een waarschuwings-sms sturen om dit soort bedragen te voorkomen. Voor mij kwam deze SMS veel te laat. NB: Mijn belkosten vielen door dit hoge internetgebruik ook grotendeels buiten mijn bundel.Gewenste oplossing
Ik wil dat T-mobile een aanzienlijk deel van de factuur laat vervallen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.