Opgelost door T-Mobile : Hoge telefoonrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66164
Gebruiker
Rekening L
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben al geruime tijd klant van T-mobile en heb al een hele tijd hetzelfde abonnement en bel / sms / internet altijd voor 30-40 euro per maand. Nu heb ik nu ineens een telefoonrekening van ruim 211 euro terwijl ik naar mijn weten mijn bel / sms / internet gedrag stabiel is. Een groot gedeelte van de kosten komt voort uit mobiel internet gebruik, waarom dit nu extreem veel meer is als anders is mij niet duidelijk. T-mobile heeft op het moment dat mijn rekening bijna 200 euro bedroeg me een SMS gestuurd, veel te laat! Naar mijn weten zou T-Mobile bij dreigende overschrijding tijdig een waarschuwings-sms sturen om dit soort bedragen te voorkomen. Voor mij kwam deze SMS veel te laat. NB: Mijn belkosten vielen door dit hoge internetgebruik ook grotendeels buiten mijn bundel.

Gewenste oplossing

Ik wil dat T-mobile een aanzienlijk deel van de factuur laat vervallen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw de Beer,Dank u voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw de Beer,Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen en ben blij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet,T-Mobile
  3. Auteur
    Rekening L
    Datum
    Klacht snel en prima opgelost!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen