Klacht T-Mobile : Hogere tarieven als overeengekomen

Klachtnummer
# 76020
Gebruiker
pheezen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bij het afsluiten van een 2 jarig abonnement van T-Mobile, bij het abonnement een Ipad mini met 4G gekocht. Kosten in de winkel Eur 15 maand extra. Omdat de totale kosten iets hoger zijn als een wifi Ipad Mini hebben wij dit gedaan.
Nu wordt er echter Eur 30 per maand afgeschreven. De medewerker in de winkel hierop aangesproken maar zegt dat dat nooit gezegd is. Mijn vrouw en ik hebben beiden gehoord en zelfs nog voorgerekend dat Eur 15 redelijk interessant was.
De Ipad Mini wordt zelden tot nooit buitenshuis gebruikt en kost ons dus Eur 760!!!

Daarnaast mooie verhalen in de winkel, hoeveel beter ze niet zijn dan Vodafone etc, etc, maar niet zeggen dat de 4G maar voor een beperkte bundel is !

Oplichters bij T-MOBILE (DORDRECHT)

De oplossing

Correctie van EUR 15 per maand x 24 maanden = EUR 360 of directe opzegging zonder boete.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Moreira Pinto en meneer Heezen,
    Vandaag hebben wij met elkaar gesproken en hebben we afgesproken dat T-Mobile binnen 1 week inhoudelijk op uw klacht terugkomt.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Moreira Pinto en meneer Heezen,
    Vandaag hebben wij inhoudelijk contact met elkaar gehad en zijn we tot een wederzijdse oplossing gekomen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    pheezen
    Datum
    Er is wel contact geweest met mijn vriendin, maar er is alleen gezegd: contract getekend en daarmee basta. Dit is GEEN wederzijdse oplossing. IVM met "taalbarriere" met mijn vriendin, graag contact met Heezen opnemen.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Moreira Pinto en meneer Heezen,
    Ik leg het u graag nogmaals uitleggen. Op welk telefoonnummer kan ik u bereiken? In verband met de taalbarriere heb ik gevraagd of ik het duidelijk genoeg heb kunnen uitleggen. Mevrouw gaf aan dat dit het geval was. T-Mobile hanteert inderdaad het getekende contract, na overleg met de betreffende medewerker uit de T-shop. Echter er is wel een coulance toegepast.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    pheezen
    Datum
    Bereikbaar op 06 83063010
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Moreira Pinto en meneer Heezen, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen