Klacht T-Mobile : Ik ben akkoord gegaan met het aanbod van begin vorig jaar, ik heb geduld maarmaak het niet complexer

Klachtnummer
# 613331
Gebruiker
Karim
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In februari 2021 glasvezel aangevraagd. Een offerte gekregen en geaccepteerd. Na een aantal maanden ook de modem ontvangen. De glasvezel kabels hangen buiten uit de grond. Na contact op te hebben genomen met Volkert wessel de partij die de kabel naar binnen moest trekken kwam eruit dat niet zij maar een onderaannemer dit moest realiseren. Contact opgenomen met deze partij. Deze partij de Tofgroep had ook problemen. Voornamelijk met toestemming van de verhuurder. Nu 1.5 jaar later moet ik mn modem terugsturen en het straks allemaal opnieuw aanvragen. En dan nog via mail te horen krijgen dat ik 75 euro kosten krijg als ik dit niet doe op korte termijn. Dit is heel kort samengevat..ben zelf heel geduldig geweest en had er in principe geen haast bij. Maar na de mailtjes om de modem terug te sturen en allemaal opnieuw aanvragen dat gaat mij iets te ver.

Gewenste oplossing

Mijn glasvezelverbinding realiseert, heb daar ook het geduld voor het is nameljjk al 1.5 jaar geleden. Maar maak de weg daar naartoe niet moeilijk door te vragen om de modem terug te sturen en vervolgens mij kosten te rekenen als ik dit niet op tijd doe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen