Klacht T-Mobile : ik ontvang geen sms'jes van mijn buitenlandse bank

Klachtnummer
# 553395
Gebruiker
Marian Ifrim
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik kan geen sms-berichten ontvangen van mijn buitenlandse bank. Na talloze heen en weer bellen met T-mobile, heb ik een vage schriftelijke reactie mogen ontvangen van de technische dienst. Ik heb daarna op een inhoudelijke reactie gevraagd maar één maand lang geen reactie. Vandaag weer gemaild met een voorbeeld van 4 sms berichten en om een inhoudelijke schriftelijke reactie gevraagd. Ik werd gebeld door de medewerker; hij weigert mij met zo'n reactie te voorzien.
Dat heb ik nodig om dat voor te kunnen leggen aan de bank. Lieve T-mobile, wilt u mij van een inhoudelijke schriftelijke reactie voorzien namelijk wat de status is van de 4 niet ontvangen sms’jes van de bank? Zie bijlage! Dank alvast hiervoor!

De oplossing

Meegaand, meedenkend, meewerkend, bereikbaarheid en bereidheid mij echt te helpen. Bruikbare informatie verstrekken die er nodig is om dit issue op te kunnen lossen. Ik smeek T-mobile dit probleem te (helpen) oplossen. Dit duurt al bijna twee maanden.

7 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mgelijk telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer mevrouw,
    Ik zal kijken of ik een inhoudelijk reactie kan sturen met de inhoud van de cases die ik hierover vind in ons systeem. Is het goed deze naar marian_ifrim@yahoo.com te sturen?
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Marian Ifrim
    Datum
    Beste heer/mevrouw, u heeft het juiste e-mailadres vermeld, derhalve gaarne uw inhoudelijke reactie e-mailen.

    Dank alvast hiervoor!

    Met vriendelijke groet,

    M. Ifrim
  4. Auteur
    Marian Ifrim
    Datum
    Ik wacht alsnog op een reactie van T-Mobile.
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,
    Helaas heb ik ons systeem geen ander antwoord op uw vraag kunnen vinden dan dat u al heeft gekrege. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om een antwoord te geven op uw vragen. Ik wacht hun reactie af en zal u dan per mail antwoorden.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik heb u een e-mail gestuurd met daarin de vraag om een nieuw voorbeeld voor oze technische afdeling aangezien het vorige voorbeeld te oud was.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobie
  7. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn in afwachting van een reactie op ons laatste bericht waarin wij u verzoeken een nieuw recent voorbeeld aan ons toe te sturen. Graag horen wij van u waarna een nieuw onderzoek gestart zal worden.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen