Opgelost door T-Mobile : Incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52130
Gebruiker
de jager
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sins februari 2014 ben ik niet meer ( nooit geweest ) jullie klant en deze maand was 18,- ingehouden dit heb ik wel geweigerd. Mijn klantnr. WAS 1.6270578
Hopelijk hoef ik niet weer naar Klachtenkompas om dit te AFHANDELEN
Gr. U.K.Tolvi
Mail: utolvi@hotmail.com

De oplossing

Stoppen met incasso !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de jager
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen