Klacht T-Mobile : inflatiecorrectie abonnement

Arie

Sinds 26 september 2008 heb ik bij u het volgende abonnement: iSmart met het volgende telefoonnummer: 0650742750. U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

T-Mobile
    Geachte heer Verwoord,
    Naar aanleiding van uw melding hebben wij verschillende malen geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas is dit tot op heden niet gelukt. Wij hebben u daarom van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    Arie
    Beste T-Mobile,De door u gegeven verklaring in uw brief volstaat totaal niet! Sinds 2008 ben ik klant bij T-mobile met iPlan '08 i-500 tot en met september 2012 en vanaf september 2012 is dit abonnement omgezet naar iSmart 300. De verwijzing die u maakt naar de inflatie correctie wat van toepassing is raakt kant nog wal aangezien dat niet duidelijk op mijn contract vermeld staat. Wanneer u op uw standpunt blijft ben ik mij genoodzaakt om dit geschil voor te leggen aan de geschillen commissie

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?