Klacht T-Mobile : inflatiecorrectie abonnement

Klachtnummer
# 60223
Gebruiker
Arie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 26 september 2008 heb ik bij u het volgende abonnement: iSmart met het volgende telefoonnummer: 0650742750. U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

De oplossing

Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Verwoord,
    Naar aanleiding van uw melding hebben wij verschillende malen geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas is dit tot op heden niet gelukt. Wij hebben u daarom van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Arie
    Datum
    Beste T-Mobile,De door u gegeven verklaring in uw brief volstaat totaal niet! Sinds 2008 ben ik klant bij T-mobile met iPlan '08 i-500 tot en met september 2012 en vanaf september 2012 is dit abonnement omgezet naar iSmart 300. De verwijzing die u maakt naar de inflatie correctie wat van toepassing is raakt kant nog wal aangezien dat niet duidelijk op mijn contract vermeld staat. Wanneer u op uw standpunt blijft ben ik mij genoodzaakt om dit geschil voor te leggen aan de geschillen commissie

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen