Opgelost door T-Mobile : Internet werkt niet, afspraak met monteur maken lukt niet
Details
Klacht
Internet werkt al 5 dagen niet. Op vrijdag is besloten dat er een monteur zou moeten komen maar nog steeds geen mogelijkheid tot het maken van een afspraak! Steeds worden we weer afgescheept met dat er echt zeker vandaag en anders morgen de mogelijkheid tot het maken van een afspraak is. Nog even wachten op de e-mail met de afspraak link…Waarom loopt dit zo slecht? Dit is al de 2e keer dit jaar dat we geen internet hebben. Vorige keer anderhalve week, nu heb ik niet het vertrouwen dat het sneller opgelost is.
We overwegen over te gaan stappen want ik weet niet meer wat te doen. Deze keer al meer dan een uur aan de telefoon gezeten (inclusief lange wachttijd voor de klantenservice), vorige keer meer dan twee uur!
Gewenste oplossing
Ik wil dat er een monteur komt en compensatie voor de weken dat we geen internet/tv hebben- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.