Opgelost door T-Mobile : Internet werkt niet, afspraak met monteur maken lukt niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 652580
Gebruiker
femkevts
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Internet werkt al 5 dagen niet. Op vrijdag is besloten dat er een monteur zou moeten komen maar nog steeds geen mogelijkheid tot het maken van een afspraak! Steeds worden we weer afgescheept met dat er echt zeker vandaag en anders morgen de mogelijkheid tot het maken van een afspraak is. Nog even wachten op de e-mail met de afspraak link…

Waarom loopt dit zo slecht? Dit is al de 2e keer dit jaar dat we geen internet hebben. Vorige keer anderhalve week, nu heb ik niet het vertrouwen dat het sneller opgelost is.
We overwegen over te gaan stappen want ik weet niet meer wat te doen. Deze keer al meer dan een uur aan de telefoon gezeten (inclusief lange wachttijd voor de klantenservice), vorige keer meer dan twee uur!

Gewenste oplossing

Ik wil dat er een monteur komt en compensatie voor de weken dat we geen internet/tv hebben
Geboden oplossing
Voor nu is het voor ons opgelost maar het lijkt ons heel zinvol als T-Mobile zorgt dat de verschillende afdelingen beter communiceren. Wij werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en als een monteur eerder de kans had gekregen om naar onze situatie te kijken was het probleem veel eerder opgelost geweest.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen