Opgelost door T-Mobile : Klacht geen gebruik van T-mobiel diensten of abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 528753
Gebruiker
Swimpie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte leden van T-mobiel,

Hierbij dienen wij een klacht in tegen T-mobiel uw opgelegde betalingsherinnering, of evenmin een abonnement die nooit afgesloten of ontvangen is, ook hebben nooit gebruik van uw diensten gemaakt.

Wij ontvangen regelmatig emails dat er een abonnement afgesloten moet zijn en dat er een betalingsachterstand is. Wij vinden dit echt schrikbarend en nalatigheid van T-mobiel.

Ten eerste hebben nooit een abonnement afgesloten bij T-mobiel en nooit een contract getekend, graag ontvang ik zoals in de wetgeving vast staat een ondertekend contract waar mijn handtekening dient onder testaan. Vind echt schandalig dat misbruik van mijn gegevens zo worden gebruikt en toegelaten wordt door T-mobiel.

Ten tweede hebben nooit gebruik gemaakt van T-mobiel diensten, nog erger diensten zijn nooit geleverd op uw genoemde adres ook geen apparatuur, graag ontvang van T-mobiel uitgebreid beweis waar uit blijkt dat wij gebruik maken van uw T-mobiel diensten welke en wanneer de apparatuur geleverd is?

Ten derde beschikt uw over verkeerde gegevens en informatie ook uw genoemde adres is mijn niet bekend, ik vind uw opgelegde bedrag en emails echter schokkend misleidend gedrag met vorm van fraude wat T-mobiel pleegt.

T-MOBIEL dient ook per direct de vordering te vernietigen omdat uw over de verkeerde informatie beschikt en nooit een abonnement afgesloten is en nooit gebruikt gemaakt is van T-mobiel diensten. Houd uw de vordering in stand dan zullen wij verdere gerechts maatregelen nemen en T-mobiel aan schade opleggen tegen het misbruiken van mijn gegevens.

Wij zien binnen twee weken een schriftelijk besluit op ons klacht tegemoet met al ons gevraagde beweis en inhoudelijk toelichting.

In afwachting op uw reactie

Met vriendelijke groet,
Wim Ruymgaart

De oplossing

De vordering van €165,00 vernietigd wordt en mijn gegevens niet misbruikt worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Swimpie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen