Opgelost door T-Mobile : Klant voelt zich misleid door T-Mobile.
Details
Klacht
Mijn echtgenote en ik ontvangen van T-Mobile een sms waarin ons medegedeeld wordt dat als wij ons prepaid tegoed opwaarderen met € 20, wij er € 20 bij krijgen van T-Mobile..
Goede actie denken wij en beide verhogen wij ons saldo.
Even later ontvangen wij wederom een sms waarin wij bedankt worden voor onze deelname en inderdaad is er op beide tegoeden totaal € 40 bijgeschreven.
Terloops wordt in de sms nog even vermeld dat de € 20 slechts één maand geldig is.
T-Mobile weet heel goed dat een prepaid klant zoveel in een maand niet zo veel ge/verbruikt.
Dit is dus duidelijk een sigaar uit eigen doos.
Gewenste oplossing
Als je iets cadeau doet, vraag het cadeautje dan na een maand niet (gedeeltelijk) terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.