Opgelost door T-Mobile : Klant voelt zich misleid door T-Mobile.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 293615
Gebruiker
G.N. te Nijenhuis
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Mijn echtgenote en ik ontvangen van T-Mobile een sms waarin ons medegedeeld wordt dat als wij ons prepaid tegoed opwaarderen met € 20, wij er € 20 bij krijgen van T-Mobile..
Goede actie denken wij en beide verhogen wij ons saldo.
Even later ontvangen wij wederom een sms waarin wij bedankt worden voor onze deelname en inderdaad is er op beide tegoeden totaal € 40 bijgeschreven.
Terloops wordt in de sms nog even vermeld dat de € 20 slechts één maand geldig is.
T-Mobile weet heel goed dat een prepaid klant zoveel in een maand niet zo veel ge/verbruikt.
Dit is dus duidelijk een sigaar uit eigen doos.

Gewenste oplossing

Als je iets cadeau doet, vraag het cadeautje dan na een maand niet (gedeeltelijk) terug.
Geboden oplossing
T-Mobile geeft toe niet duidelijk gecommuniceerd te hebben. Zal in de toekomst hier beter op letten. Het toegezegde tegoed blijft definitief. Al met al een juiste oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer te Nijenhuis,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen