Klacht T-Mobile : Langdurige uitval van alle T-Mobile thuis diensten na update van T-Mobile

Michel_Zwolle

In de nacht van woensdag 27 op donderdag 28 juni heeft T-Mobile een aangekondigde update/onderhoud update uitgevoerd. Helaas bleek de volgende ochtend dat mijn diensten van telefonie, televisie en telefoon niet meer functioneerden. Kan natuurlijk altijd gebeuren bij techniek.
Na contact met de klantenservice zou de afhandeling van mijn klacht 3-5 werkdagen in beslag nemen. Omdat dit vlak voor het weekend plaatsvond kwam uiteindelijk donderdag 5 juli de storingsmonteur. Die constateerde na vervanging van alle apparatuur dat het niet aan mijn apparatuur of aansluiting lag maar waarschijnlijk aan KPN.
De aanvraag voor de klachtafhandeling bij KPN kon opnieuw 3-5 werkdagen in beslag nemen. Met de eerdere recente ervaring vlak voor het weekend zou dat mogelijk weer uitdraaien dat op donderdag 13 juli de monteur van KPN op de stap staat.
Meerdere pogingen bij de klantenservice van T-Mobile of zij hierin echt niet konden versnellen liepen op een teleurstelling uit. Dit was toch echt de procedure die ik moest uitzitten.
Omdat ik toch ook regelmatig thuiswerk was het advies om wanneer de storing verholpen was, een zakelijk abonnement te nemen want dan wordt de storing (die buiten mijn schuld om is ontstaan) wel direct verholpen. Dit advies voelt een beetje dubbel. Als je meer betaald geven we je voorrang in de behandeling van je storing die buiten jouw schuld is ontstaan, maar waarvoor je wel maandelijks een betaalde dienst voor afneemt.

De medewerkers van de klantenservice toonden echt wel begrip, maar zitten vast in 'procedures'. Geef hen als bedrijf de ruimte om in extreme gevallen -waar klanten tot 2 weken totaal van een dienst dreigen te worden afgesloten- te kunnen versnellen of escaleren.
Dat ik de beloofde compensatie van kwijting op het abonnementsgeld over de periode dat ik geen dienst heb ontvangen geen passende oplossing vind moge duidelijk zijn. Niet betalen voor die periode lijkt mij niet meer dan logisch, want ik heb immers niks geleverd gekregen.
Liefst praat ik helemaal niet over compensatie van €10 - €15 euro voor 2 weken geen dienst geleverd krijgen, maar krijg ik gewoon die dienst. Dit terwijl ik echt begrip heb dat techniek een keer kan falen, maar 14 dagen?

T-Mobile Thuis
    Beste heer Bourgonje,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

Team T-Mobile Thuis
    Michel_Zwolle
    Na contact met de klantenservice was er sprake van restitutie van het bedrag over de 9 dagen dat ik geen internet, televisie en telefoon had. Na een overleg van ruim 30 min was t-mobile bereid bij wijze van uitzondering om het bedrag af te ronden naar €25. Ik werd verwezen naar de kleine letter waarin staat dat extra kosten als dataverbruik bij andere providers niet vergoed worden.
    Ik heb de kinderen geïnformeerd dat hun databundel die in het begin van de maand al verbruikt was door de storing bij T-mobile dus niet vergoed wordt.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?