Klacht T-Mobile : MBs aanvullen niet mogelijk door onderhoud ondanks onbeperkt mobiel internet.

Klachtnummer
# 417870
Gebruiker
NLIF2020
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben al bijna 20 jaar klant bij t-mobile. In 2018 heb ik mijn abonnement verlegd zoals elke twee jaar. Dat was de grootste fout van dat jaar!

Ik heb een abonnement afgesloten met 'onbeperkt' mobiel internet. Nou er is niks onbeperkts aan. Je krijg per dag 5gb aan internet, daarna mag je het aanvullen. Om de havenklap doet de app het niet en moet het via de laptop of browser en dan kan het wel eens 20 min duren voordat het daadwerkelijk is aangevuld. Nu 18 januari 19:44 kan het helemaal niet. Want ze hebben onderhoud. Dus nu is me internet op en kan ik niks. En als je dan hulp zoekt, dat kan niet want de klantenservice is dicht. Hoe dan ook oktober ga ik weg, nooit meer t-mobile!!

Gewenste oplossing

Als ik voor onbeperkt internet betaal en ze dat woord ook gebruiken dan moet het ook onbeperkt zijn. En 5gb is anno 2020 niet meer veel, dat is zo op. Wil gewoon onbeperkt internet

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen