Klacht T-Mobile : mijn abonnement wordt gewijzigd (eenzijdig) door t-mobile
Details
Klacht
Beste,Ontvang vandaag een mail dat mijn abonnement wordt gewijzigd (eenzijdig) door t-mobile omdat mijn huidige flex-abonnement vervalt. T-mobile doet voor alsof ze met een mooi aanbod komt. Natuurlijk bel ik gelijk naar de klantenservice van T-Mobile met de vraag wat er met mijn opgebouwde beltegoed gaat gebeuren, dit bedrag is ongeveer 650 euro, dat kon ik in mijn huidige flexabonnement onbeperkt meenemen.
Wordt je als klant vrolijk meegedeeld, dat dit komt te vervallen, waar ik het dus niet mee eens ben. Ik word voor mijn gevoel voor 650 euro opgelicht door t-mobile.
Wat kan ik hieraan doen en waar kan ik hier een klacht over indienen.
ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die in deze situatie zit.
Mvg.
filip de smet
Gewenste oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.