Klacht T-Mobile : mijn abonnement wordt gewijzigd (eenzijdig) door t-mobile

Klachtnummer
# 136698
Gebruiker
flip
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beste,
Ontvang vandaag een mail dat mijn abonnement wordt gewijzigd (eenzijdig) door t-mobile omdat mijn huidige flex-abonnement vervalt. T-mobile doet voor alsof ze met een mooi aanbod komt. Natuurlijk bel ik gelijk naar de klantenservice van T-Mobile met de vraag wat er met mijn opgebouwde beltegoed gaat gebeuren, dit bedrag is ongeveer 650 euro, dat kon ik in mijn huidige flexabonnement onbeperkt meenemen.
Wordt je als klant vrolijk meegedeeld, dat dit komt te vervallen, waar ik het dus niet mee eens ben. Ik word voor mijn gevoel voor 650 euro opgelicht door t-mobile.
Wat kan ik hieraan doen en waar kan ik hier een klacht over indienen.

ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die in deze situatie zit.
Mvg.
filip de smet

Gewenste oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Smet,

    Uit onze gegevens blijkt dat u onlangs contact heeft gehad met onze klachtenafdeling, over de omzetting van uw abonnement. T-Mobile beschouwt uw klacht dan ook als afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    flip
    Datum
    ik wordt nog steeds voor 650 euro opgelicht door T-Mobile
    er wordt zelfs geen goed voorstel gedaan tis dit of ga je maar ergens anders kijken maakt ze niets uit
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Smet,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen