Klacht T-Mobile : Mijn flex abonnement wordt eenzijdig door t mobile opgezegd en ben mijn opgespaard beltegoed kwijt .

Klachtnummer
# 138569
Gebruiker
Be Huisman 56
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb beltegoed opgebouwd bij mijn flexcontract van tmobile. Tmobile kan dit tegoed toch niet zonder mijn toestemming vervreemden?

De oplossing


Indien flex contract ophoud te bestaan het beltegoed uitbetalen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Geachte heer/mevrouw (klantnaam),

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Geachte heer Huisman,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Huisman,

    Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij hebben u een inhoudelijke reactie per e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen