Opgelost door T-Mobile : Mijn internet verbinding is te vroeg afgesloten door T-mobile

D meyer

Ik ben door T-mobile te vroeg afgesloten van KPN, 11 aug ipv 15 aug. Hierdoor heb ik gedurende deze dagen een aantal online afspraken moeten afzeggen. T-mobile heeft mij een bundel kunnen aanbieden voor een hotspot op mijn telefoon, maar die verbinding is te langzaam om de afspraken (op mijn spelcomputer) goed te kunnen doen. De oplossing voor het probleem is dus niet toerijkend.

Daarom mijn vraag: kunnen T-mobile mij compenseren?

Compensatie is mijn insziens op zijn plaats:

- ik heb 4 dagen geen gebruik kunnen maken van de functionaliteiten die ik normaal zou hebben via mijn modem.

- De aangeboden hotspot is geen toerijkende oplossing omdat:
a. bij mijn afwezigheid mijn vriendin niet online kan werken;
b. de hotspot te langzaam is om met een spelcomputer te werken. Ik heb twee online afspraken met anderen moeten afzeggen.

- ik heb nog niet eens gebruik kunnen maken van t-mobile's dienst, maar zit al aan de lijn met klantenservice. Dat vind ik een erg slechte start van mijn abonnement bij hen.

Gezien de beperkingen voor mij en voor mijn vriendin, wil ik een compensatie vragen. Voor mij is dat op zijn plaats gezien de punten hier boven. Een compensatie zou mijn vertrouwen in T-mobiles dienst herstellen.

Aanvullend: een vriend van mij heeft exact hetzelfde meegemaakt: hij is ook te vroeg door T-mobile afgesloten bij Kpn en zat daardoor 7 dagen zonder internet. Doet T-mobile dit iedereen bewust aan?

Ik verneem graag of en welke compensatie T-mobile voorstelt.

Mijn gegevens:

Daniël van Staveren
Samuel soesmanstraat 146
3015 GL
Rotterdam
Geboren 09-06-1990

Ik wil dat T-mobile een passende compensatie voorstelt
Nette en passende compensatie gekregen. Vriendelijke service

T-Mobile
    Goedemorgen,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Groetjes, Team Privacy & Complaints
    T-Mobile
    Goedemiddag,

Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.

Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?
    En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

Groetjes, Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?