Opgelost door T-Mobile : Mijn prepaid mobiele telefoonnummer bij T-Mobile bestaat ineens niet meer!
Details
Klacht
Sinds een aantal jaren heb ik een prepaid mobiel nummer bij T-Mobile wat ik kon opladen via mijn bankrekening met een code. Ik bel weinig met dit nummer maar gebruik het wel voor administrative doeleinden (zoals het inloggen bij DigiD etc). Wat schets mijn verbazing als ik mijn telefoon, na een lange tijd (aantal maanden) niet gebruikt te hebben, weer wil aanzetten: mijn nummer bestaat niet meer! Opgeheven! Heel onhandig want ik kan niet meer inloggen bij DigiD. En waar is trouwens mijn beltegoed gebleven? Ik had nog ongeveer 20 € op mijn rekening staan. Graag een antwoord van T-Mobile zodat ik mijn mobiele nummer weer in gebruik kan nemen!! Bij voorbaat dank.Gewenste oplossing
Weer activeren en behoud van mijn telefoonnummer- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.