Opgelost door T-Mobile : mobiele betaling voor internet gebruik.....

Does

sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan bij T-Mobile in februari 2014 blijk ik elke week 4,13 euro te betalen voor een service waar ik niet voor heb gekozen, namelijk FTMSC. Door de rekeningen eens goed tegen het licht te houden constateerde ik dat er elke maand bedragen voor deze service weerden afgeschreven. inclusief BTW ongeveer 5 euro per week!!!!!!! Hoe is het mogelijk dat deze betaling door T-Mobile zo maar van mijn rekening wordt gehaald, terwijl ik hier nooit een opdracht voor heb verstrekt en in het contract dat ik in februari 2014 heb afgesloten is opgenomen?
1e vraag, hoe voorkom ik dat er nog meer geld van mijn rekening wordt geplunderd?,
2e vraag, hoe kan ik het door mij gedurende een hele periode onterecht te veel betaalde geld terug ontvangen???? er lopen meerdere abonnementen bij T-Mobile....

Graag word ik in de gelegenheid gesteld e.e.a. toe te lichten.

ik wil betaling aan FTMSC per direct/omgaande stoppen en het ten onrechte te veel betaalde, voor een service waar ik niet bewust voor heb gekozen, terug ontvangen

T-Mobile
    Beste klant,
    Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Klantenservice T-Mobile
    Does
    Binnen 24 uur reactie van T-Mobile. Kreeg voorstel waarmee ik verder kan. Ik ga uit van goede afloop overeenkomstig voorstel.

Does

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?