Opgelost door T-Mobile : My mobile has so weak signal from T-mobile

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 408138
Gebruiker
eva
Datum
1 reactie

Details

Klacht

My mobile phone has weak connection in my home, and therefore I am not reachable, for this problem I complained for more than a year,they suggested I should buy a new phone which I did,and also the sim-card has been changed 3 times,but the problem is still the same. Now I repeatedly get promises from T-Mobile to solve my problem soon but everytime I have to repeat my complaints and nothing happens for many months already.

Gewenste oplossing

I want to stop my contract with T-mobile immediately.
Geboden oplossing
stop my contract without any cost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    eva
    Datum
    My contract was stopped now

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen