Klacht T-Mobile : Na een maand constant bellen en veel beloftes heb nog steeds geen internet

Soos

Begin juli heb ik internet bij t mobile aangevraagd. Vanaf 10 juli zou dit ingaan. Toen ik eerder de modem binnen had heb ik ze gebeld met de vraag of ik zelf het mocht aansluiten. Dit omdat pas de 24e guidion langs kon komen. Er is gezegd dat dit kon. Toen ik de 10e geen internet op de lijn had heb ik weer gebeld en is gezegd dat dit niet zelf kan omdat het bij een centraal punt omgezet moet worden. Ik moest dan opnieuw een afspraak maken met guidion en nog weer 2 weken wachten. Ik heb hier toen een klacht over geplaatst op deze site en ben later terug gebeld met dat de 18e iemand langs komt. Zelf was ik dan op vakantie maar ze hoefden toch niet in huis. Terug van vakantie de 24e en had nog steeds geen internet op de lijn. Nu wordt elke gezegd dat ze tickets aan maken en na 24 uur terug bellen. Nu na 4 keer bellen en een week wachten belt nog steeds niemand terug en kan niemand mij nu verder helpen. Ik ga nu niet meer een afspraak maken met guidion want dan moet ik nog weer 2 tot 3 week wachten. Ik wil dat wel doen maar vraag dan compensatie voor al het data dat mijn vriendin en ik over onze bundel zijn gegaan. Maar ook dit kunnen ze niet beloven. Ook zou ik hetw rl willen opzeggen maar krijg dan niet de kosten van mijn data terug.

Graag binnen een paar dagen internet en gemaakte kosten vergoed.

Goedemiddag,
    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.

We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Soos
    Moesten als nog een afspraak maken met guidion waarna t mobile de afspraak zou vervroegen. Nu alweer bijna een week later en nog steeds niks gehoord. Ook zouden de gemaakte data kosten vergoed worden. Maar ook daarvan niks te horen gekregen.
    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

Groetjes, Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?