Klacht T-Mobile : Na overstap kan niemand mij bereiken

Klachtnummer
# 413517
Gebruiker
F
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 2 maanden een abonnement lopen bij t-mobile! Het was een overstap. Echter tot op de dag van vandaag kan ik niet gebeld worden!! De gene die mij probeert te bellen krijgt direct een bandje dat ik niet bereikbaar ben. Ik heb een eigen bedrijf waarvan alle klanten mij op dit nummer bellen. Ik ben veel omzet verloren door dit gekloot van tmobile! Wat een slechte slechte slechte provider! Oplichters en dieven zijn het!!!
Vele malen gebeld en telkens debielen die me te woord staan! Die niks doen

De oplossing

Dat ik gebeld kan worden of over kan stappen naar een wel werkende provider

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw klacht hebben we ontvangen en in behandeling genomen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,

    Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van uw klacht. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek.

    Daarnaast zijn wij blij om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost en wij u een oplossing hebben kunnen bieden voor de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen