Klacht T-Mobile : Niet de afspraak naar komen van T-Mobiele

Klachtnummer
# 399925
Gebruiker
harry13
Datum
20 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder 85 jaar is voor circa 1 maand geleden bij Tel Combinatie langs geweest met de mening haar mobiel werkt niet goed .Werk perfect is puur leeftijd van mijn moeder dat ze soms even niet meer weet. Maar wat de medewerker van Tele-Combinatie hierop doet vind ik ongehoord. Deze medewerker vertelde mijn moeder dat ze beter een andere mobiel kan kopen en ook en andere provider kan nemen want straks kan ze niet meer bellen want de provider Telfort stopt. Hierop raakte mijn moeder toch wel en beetje van slag. Maar gelukkig heeft ze zich geen mobiel aan laten smeren door de medewerker maar wel en abbonnement met internet ze weet niet eens hoe internet werkt op en mobiel . Hierop op ben ik naar 2 dagen langs geweest bij Tele-Combinatie om te annuleren maar dit was niet mogelijk .Hierop heb ik contact gezocht met T-Mobile en hun het verhaal voorgelegd ongehoord vonden ze dit .Naar veel bellen met T-Mobiel en veel beloftes dat ze dit in orde maken zijn ze helemaal niks nagekomen .Enige wat er nu is gebeurd mijn moeder Betaald aan Telfort haar abonnement en moet en bedrag van 37.50 aan T-Mobile en zit er nu aan het abonnement vast hoe het verder gaat geen idee maar Tele-combinatie en T-Mobiele moeten zich diep schamen .

De oplossing

Contract stop zeten

20 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Zoals telefonisch afgesproken, bel ik u vrijdag 15 november 2019 rond 12.00 uur.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb geprobeerd om u te bellen op 15 november, helaas kwam ik in de voicemail. Ook vandaag krijg ik geen gehoor. Ik probeer het woensdag 20 november nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    harry13
    Datum
    Hallo....we haden de spraak dat u mij ging bellen op 14-11-2019 om 12.00 uur dit is niet gebeurd... om welke reden ook.Een dag later belde u mij weer om 12.00 uur was net te laat jammer genoeg,maar nog terug gebeld maar kreeg T-mobiele aan de lijn .dit duurde wat te lang voordat ik en medewerker aan de lijn had. Ook vandaag heeft u gebeldt maar kan hierin niks terug vinden dat u gebeld heeft .Hoop dat het bij de derde keer wel lukt...iedergeval bedankt voor de moeite en hopen dat het bij de volgende poging lukt...met vriendelijke groet H Drenth .
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Zoals net telefonisch besproken, bel ik u dinsdag 26 november 2019, rond 12.00 terug, om alles door te spreken en af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas kwam ik uit in uw voicemail.
    Probeer het in de loop van deze week nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  7. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas kwam ik uit in uw voicemail.
    Probeer het in de loop van deze week nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  8. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij proberen deze week telefonisch contact met u op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  9. Auteur
    harry13
    Datum
    Top...Maar zeer vervelend dat je nooit terug kan bellen met de desbetreffende persoon als je en oproep hebt gemist...groeten
  10. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb geprobeerd te bellen, helaas kwam ik uit in uw voicemail.
    Dinsdag 10 december 2019, probeer ik het nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile


  11. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb wederom gebeld, maar krijg u helaas niet aan de lijn.
    Ik probeer het donderdag 19 december 2019 nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  12. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Helaas krijg ik u niet aan lijn.
    Maandag 23 december 2019 probeer ik het nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  13. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas zonder succes.
    Ik probeer het maandag 30 december 2019 nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  14. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij nemen in de week van 6 januari opnieuw telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  15. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Helaas kom ik uit in uw voicemail, in principe is het probleem opgelost.

    Mocht u nog contact willen hebben wilt u dan aangeven wanneer u bereikbaar bent? Indien u geen contact meer willen hebben wilt u dan zo vriendelijk zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile.
  16. Auteur
    harry13
    Datum
    Beste T-Mobile

    Ik wil nog steeds contact,want voor mijn moeder en mij is de klacht nog niet gestopt. T-Mobile heeft geld van mijn moeders rekening afgeschreven maar nog steeds niets teruggeboekt .Ik zou hier graag contact over willen ben bereikbaar om 12.00 maandag en dinsdag hoop dat wij dit probleem snel kunnen oplossen en u belt op de dagen dat we hebben afgesproken .

    Met vriendelijk gegroet Harry Drenth
  17. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Vanaf 12.00 heb ik een paar pogingen gedaan om u te bellen, helaas werd er twee keer opgenomen maar verder kreeg ik geen contact en bij mijn derde poging kwam ik rechtstreeks in uw voicemail.

    Ik probeer het morgen nogmaals rond 12.00 uur

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile.
  18. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  19. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Drenth,

    Helaas krijgen wij u telefonisch niet te pakken.
    Morgen rond 12.00 uur proberen we het nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  20. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Drenth,

    Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas kwam ik in uw voicemail.
    Het credit bedrag is inmiddels uitbetaald op 16.01.2020

    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen