Klacht T-Mobile : Niet tijdig mijn internetaansluiting herstellen na een fout van t-mobile

Klachtnummer
# 428014
Gebruiker
MMS Vink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels dag 7 zonder televisie en internet.

Vorige week werd ik plotseling afgesloten. Er is een monteur van T-mobile langsgekomen die constateerde dat er waarschijnlijk iets fout is gegaan bij een nieuwe aansluiting waarbij mijn aansluiting is ontkoppeld in een kastje op straat. Een kwestie van Reggie fiber aansturen om dit te fixen.

Na 7 dagen dus nog steeds geen Reggie Fiber, internet en zelfs geen terugkoppeling dat het nog iets langer gaat duren. Wel een 4g code gekregen, maar dat werkt erg beperkt in ons huis en de televisie werkt ook niet op 4g.

Ik vind het onacceptabel dat dit zo lang duurt, en ronduit bizar dat ik geen terugkoppeling krijg. Ik begrijp dat de aardige mensen van de helpdesk hier ook niets aan kunnen doen (het ligt bij de backoffice), maar daar kan ik niet zoveel mee.

Ik wil graag zo snel mogelijk weer worden aangesloten en het liefst ook mijn contract met T-mobile stoppen. Bij de aansluiting ging het ook helemaal mis en dit is voor mij absoluut de druppel.

Ik heb zojuist een klacht ingediend bij T-Moblile, waarbij ik als automatisch antwoord krijg dat het 6 dagen kan duren voordat er een reactie komt....

De oplossing

Zo snel mogelijk weer internet, en ontbinden van mijn contract. Ik ben er klaar mee...

1 reactie

  1. Auteur
    MMS Vink
    Datum
    opgelost

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen