Klacht T-Mobile : Nieuwe TV-platform: tv-beeld is ontzettend slecht: voetbal is niet om aan te kijken

Ik-ben-boos

Ik ben onlangs overgezet naar het nieuwe TV platform van T-Mobile. Wat een teleurstelling! Beeld is ontzettend slecht: voetbal is niet om aan te kijken en de formule 1 is ook niet scherp. Door de gebruikte compressie is de beeldkwaliteit enorm terug gelopen. Ik had een goed tv-product maar nu niet meer. De aankondiging was dat T-Mobile 'altijd bezig met het verbeteren van onze diensten' is, maar het is alleen maar slechter geworden.

Ik wil de 'normale' tv-stream terug zodat ik weer normaal voetbal kan kijken en niet de belabberde kwaliteit die het nu geworden is. En daarnaast een compensatie voor de ergernis en tijd voor het proberen in te stellen van de tv terwijl het aan T-Mobile lag.

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ik-ben-boos
    Nog niets vernomen van T-Mobile...

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?