Opgelost door T-Mobile : Nog geen 55% van de internetsnelheid waarvoor wij betalen !!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 294268
Gebruiker
bavloxx
Datum
3 reacties

Details

Klacht

T-mobile pakket met 50 mb/s contract afgesloten, geleverd word uiteindelijk maximaal 25,5 mb/s.( Hoogste snelheid gemeten binnen 4 maanden met Lan kabel).
Twee weken geleden was de monteur (Fa Guidion) hier om de zaak te controleren. Deze heeft geconstateerd dat de snelheid inderdaad te laag is. Backoffice van T-mobile zou contact met ons opnemen wat tot op heden niet gebeurd is. Op ons schrijven reageert deze firma ook niet.

Gewenste oplossing

Een goedkoper pakket met deze internet snelheid en een compensatie voor de te lage snelheid in deze 4 maanden.
Geboden oplossing
1 jaar lang blijft de internetsnelheid zoals die is voor een lager pakket tarief..... Is okay maar heeft wel lang geduurd, uiteindelijk komen wij weer tot de conclusie dat het toch weer aan de grote KPN (monopolist) ligt dat hier verkeerde snelheden beloofd worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    bavloxx
    Datum
    En dan niet te vergeten: Er zijn buitengebied klanten van KPN die ondertussen met hun 4G modem een internetsnelheid binnen krijgen van minimaal 34 mb/s
  2. Auteur
    T-mobile Thuis
    Datum
    Beste J. Vloeberghs,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    T-mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Vloeberghs,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Hartelijk bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen