Opgelost door T-Mobile : Nooi sms 2233 gebruikt

Paula

Op 9 december 2020 is door dit bedrijf ten onrechte 9 euro in rekening gebracht via mijn provider T-mobile.
Het sms nr. wat op mijn factuur vermeld wordt is 2233. Ik heb van dit sms nr. nooit gebruik gemaakt. Graag klacht indienen bij telefuture 300 en terugstorten van 9 euro door dit bedrijf.

Terugstorting 9 euro
Vandaag heeft T-Mobile telefonisch contact opgenomen. Zij bekijken over de afgelopen drie maanden naar het sms nr 2233. Als het is voorgevallen krijg ik van hen geld teruggestort op mijn Iban -rekening. Ik moet wel op hun website nog enkele formulieren invullen en opsturen naar hen. Zij blokkeren nu wel direct dit sms nr. Dus ik denk dat voor u deze kwestie is afgehandeld. Ik dank u hartelijk voor uw medewerking. Paula van Tessel

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    Paula
    Hartelijk voor uw reactie op mijn klacht.
    Ik hoop dat het opgelost kan worden.
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw Van Tessel,
    Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad. Wij zien het onderzoeksformulier tegemoet en zullen dit verwerken. U wordt daarna weer door ons geinformeerd.
    Ik wil u vriendelijk vragen uw melding af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?