Opgelost door T-Mobile : Nooit klant worden bij tmobile thuis!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 622623
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

8 augustus (!) een e-mail gehad dat mij thuis abonnement met succes is veranderd naar alleen internet. Maar wat doet tmobile die flikt het om in oktober nog even het geld te incasseren voor tv box en het entertainment pakket! Het entertainment pakket die kreeg ik GRATIS voor een maand ter compensatie omdat jullie toen ook al weer een fout hadden gemaakt!! Die mevrouw direct heeft opgezegd omdat ik hier niet voor wilde betalen. Ja hoor verzekerde ze me, daar hoef je niet voor te betalen. Nou je raadt het al, ik kan er gewoon voor betalen.

In mijn tmobile thuis, staat ook gewoon dat ik alleen nog maar internet heb van tmobile. Geen tv aansluiting, geen tv box en geen entertainment pakket. Hoe dat te verklaren is? Geen idee, maar na alles wat Tmobile dit jaar heeft gedaan, of niet heeft gedaan kun je beter stellen. Vind ik dat tmobile echte oplichters zijn.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, dat ze de administratie beter op orde hebben en dat ze hun beloftes is nakomen!!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.

    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?
    En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

    Groetjes, Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen