Opgelost door T-Mobile : nummer buiten gebruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40518
Gebruiker
AB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Meneer/Mevrouw,

Sinds de verlenging van mijn abonnement (met nieuwe telefoon) ben ik na de activatie van mijn simkaart niet te bereiken. Ik kan zelf wel bellen en smsen, maar niemand kan mij bellen of smssen. Wanneer mensen mij bellen krijgen zij te horen: Dit nummer is niet in gebruik. Dit is nu al vanaf 6 november. Ik vind dit erg vervelend, omdat ik op dit moment een hoop belangrijke informatie mis. Via de klantenservice al een heel aantal medewerkers aan de telefoon gehad, maar iedereen zegt iets anders en ik word naar mijn idee van het kastje naar de muur gestuurd.
Er is een case geopend, maar wanneer ik na een aantal dagen vroeg naar mijn status, is aangeven dat ik maar een netwerkmelding moest doen, omdat er geen voorbeelden in mijn 'case' staan en het daarom niet opgepakt zal worden door de netwerkspecialist! Dit, terwijl ik in voorgaande gesprekken al aangegeven heb wat er aan de hand is.


Gewenste oplossing

Graag wil ik zo snel mogelijk dat mijn nummer in gebruik wordt gezet. Dus dat anderen mij kunnen bereiken, bellen, smsen.
Wanneer ik binnen een week niets verneem, wil ik mijn contract ontbinden en restitutie krijgen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    AB
    Datum
    Bedankt voor de goede afhandeling!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen