Opgelost door T-Mobile : nummer buiten gebruik

AB

Beste Meneer/Mevrouw,

Sinds de verlenging van mijn abonnement (met nieuwe telefoon) ben ik na de activatie van mijn simkaart niet te bereiken. Ik kan zelf wel bellen en smsen, maar niemand kan mij bellen of smssen. Wanneer mensen mij bellen krijgen zij te horen: Dit nummer is niet in gebruik. Dit is nu al vanaf 6 november. Ik vind dit erg vervelend, omdat ik op dit moment een hoop belangrijke informatie mis. Via de klantenservice al een heel aantal medewerkers aan de telefoon gehad, maar iedereen zegt iets anders en ik word naar mijn idee van het kastje naar de muur gestuurd.
Er is een case geopend, maar wanneer ik na een aantal dagen vroeg naar mijn status, is aangeven dat ik maar een netwerkmelding moest doen, omdat er geen voorbeelden in mijn 'case' staan en het daarom niet opgepakt zal worden door de netwerkspecialist! Dit, terwijl ik in voorgaande gesprekken al aangegeven heb wat er aan de hand is.

Graag wil ik zo snel mogelijk dat mijn nummer in gebruik wordt gezet. Dus dat anderen mij kunnen bereiken, bellen, smsen.
Wanneer ik binnen een week niets verneem, wil ik mijn contract ontbinden en restitutie krijgen.

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AB
    Bedankt voor de goede afhandeling!

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?