Opgelost door T-Mobile : Onbeschofte provider maarkt fouten en weigert deze te erkennen of op te lossen

sad Opgelost
Bozeklant2019

Mijn abonnement werd afgelopen weekend zonder toestemming beëindigt omdat ze bij Tmobile administratie absoluut niet op orde hebben.
Er is geen betaalachterstand, het probleem wordt veroorzaakt door het simpele feit dat ik een eerder bij hun aangeschaft los toestel weer heb teruggestuurd, dit binnen de bedenktijd.
Ik heb al jaren een Tmobile sim-only abonnement, was op reis en heb dus geen enkele aanleiding om dit zomaar te beëindigen!
Bij Tmobile is het zo'n puinhoop dat niemand begrijpt dat het retourneren van een los toestel niet hetzelfde is als het verzoek van een klant om een abonnement te beëindigen.

De klantenservice reageert vervolgens al 5 dagen niet op hun eigen chat en is voor niet-abonnees (dat was ik dus...) telefonisch onbereikbaar vanuit het buitenland, 0800 nummer...
De dekking in de USA is sowieso zeeer matig maar dat is een andere discussie.

Hulde, Tmobile, u mag mij vandaag gaan uitleggen waar jullie in godsnaam mee bezig zijn en mij compenseren voor de dagen waarop ik geen telefoon meer heb gehad. Ook dit is gisteren toegezegd maar Tmobile doet graag of haar neus bloed en zwijgt tot op heden. Jullie zijn wettelijk verplicht mij te compenseren omdat jullie zelf, zonder enige aanleiding, het contract hebben beëindigd.

Heel snel contact op nemen, zoals gister middag door hun eigen klantenservice toegezegd!
Directe beëindigen van mijn contract is na een flinke strijd met tmobile gelukt. Ik wacht nu nog op de toegezegde excuses en uitleg hoe dit probleem heeft kunnen ontstaan en tot zoveel ergenis heeft kunnen leiden.

Bozeklant2019
    Heel snel contact op nemen, zoals gister middag door jullie eigen klantenservice is toegezegd!
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?