Opgelost door T-Mobile : onterecht betaalde inflatiecorrectie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59286
Gebruiker
jkleine
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 21 juli 2012 heb ik bij u het volgende abonnement: Smart Plus 300 met het volgende telefoonnummer: 0623189533

U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.

Met vriendelijke groet,
Jasper Kleine Rammelkamp

Gewenste oplossing

Ik verzoek u tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Kleine Rammelkamp,
    Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 10 werkdagen onze reactie.
    Groeten, T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Kleine Rammelkamp,Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact gehad met u op 12 mei 2014. Wij zullen u tevens van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    jkleine
    Datum
    -

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen