Opgelost door T-Mobile : onterecht betaalde inflatiecorrectie

jkleine

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 21 juli 2012 heb ik bij u het volgende abonnement: Smart Plus 300 met het volgende telefoonnummer: 0623189533

U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.

Jasper Kleine Rammelkamp

Ik verzoek u tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.

T-Mobile
    Geachte heer Kleine Rammelkamp,
    Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 10 werkdagen onze reactie.
    Groeten, T-Mobile
    T-Mobile
    Geachte heer Kleine Rammelkamp,Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact gehad met u op 12 mei 2014. Wij zullen u tevens van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    jkleine

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?