Opgelost door T-Mobile : onterecht betaalde inflatiecorrectie
Details
Klacht
Geachte heer, mevrouw,Sinds 21 juli 2012 heb ik bij u het volgende abonnement: Smart Plus 300 met het volgende telefoonnummer: 0623189533
U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.
Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.
Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.
Met vriendelijke groet,
Jasper Kleine Rammelkamp
Gewenste oplossing
Ik verzoek u tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.Graag ontvang ik binnen twee weken een schriftelijke reactie.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.