Klacht T-Mobile : onterechte afschrijvingen

Klachtnummer
# 411669
Gebruiker
C.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn bestelling geannuleerd op 12 oktober daar heb ik van T-mobile mobiel een bevestiging van gehad en toch proberen jullie geld van mijn rekening af te schrijven terwijl alles is geannuleerd.

De oplossing

dat t mobile geen geld meer van mijn rekening afschrijft.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,

    Sorry voor deze verlate reactie!
    Uw bestelling is inderdaad geannuleerd, maar helaas blijkt het abonnement alsnog automatisch te zijn geactiveerd. Onze excuses hiervoor, dat had niet moeten gebeuren. Ik heb het direct alsnog stopgezet en de in rekening gebrachte kosten gecrediteerd. Mocht u nog een herinnering ontvangen dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.
    Nogmaals excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen