Klacht T-Mobile : Onterechte afschtijving kosten abonnement

Klachtnummer
# 653257
Gebruiker
H.M. Sombroek
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Aanmaning incasso bureau, Geachte mijnheer / mevrouw Roorda,

Diverse malen heb ik geprobeerd uit te leggen waarom de betalingen aan T-mobile door mij niet worden voldaan. Van T-mobile krijg ik niet eens antwoord! Nogmaals ga ik uitleggen wat het probleem is. Op één dag heb ik een abonnement afgesloten, onbeperkte data en per maand opzegbaar. Tijdens dat online bestellen bleek het niet mogelijk om het bezorgadres op een ander adres te laten plaatsvinden dan mijn thuisadres. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van T-mobile en het probleem voorgelegd dat ik voorlopig niet verbleef op mijn thuisadres. De reactie was dat dit geen enkel probleem was omdat ik de simkaart niet in ontvangst kon nemen op het moment dat deze op mijn thuisadres zou worden aangeboden en dat daarom deze kaart niet binnen een bepaalde tijd zou worden geactiveerd en daardoor automatisch zou vervallen. Deze simkaart heb ik dus nooit in ontvangst genomen en voor de ontvangst getekend! Op de zelfde dag heb ik een tweede abonnement afgesloten en als thuisadres mijn vakantieadres in Makkum opgegeven. De volgende dag werd met een koerier deze kaart bezorgd en via een hele procedure van € 0,01 overmaken, kopie van mijn rijbewijs heb ik getekend voor ontvangst van die simkaart. Deze simkaart heb ik ook geactiveerd en tijdens mijn vakantie een aantal maanden gebruikt. Na het opzeggen van dat abonnement ging T-mobile door met het afschrijven van de maandelijkse termijnen. Ik heb aan T-mobile gevraagd of zij mij een afschrift willen geven van het door mij ondertekende contract, dit op advies van de consumentenbond. Hierop heb ik tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Ik ben van mening indien T-mobile mij dat contract niet kan overleggen ik niet tot betaling ben verplicht.

Met vriendelijke groet,

Herman Sombroek

Gewenste oplossing

Stoppen met afschrijving.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben gebeld om uw melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben u niet kunnen bereiken. Graag komen we alsnog met u in contact! Kunt u ons laten weten wanneer het u wel uitkomt om u hierover te bellen?

    Groetjes,Team Privacy & Complaints
  3. Auteur
    H.M. Sombroek
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen