Klacht T-Mobile : Onterechte afschtijving kosten abonnement
Details
Klacht
Aanmaning incasso bureau, Geachte mijnheer / mevrouw Roorda,Diverse malen heb ik geprobeerd uit te leggen waarom de betalingen aan T-mobile door mij niet worden voldaan. Van T-mobile krijg ik niet eens antwoord! Nogmaals ga ik uitleggen wat het probleem is. Op één dag heb ik een abonnement afgesloten, onbeperkte data en per maand opzegbaar. Tijdens dat online bestellen bleek het niet mogelijk om het bezorgadres op een ander adres te laten plaatsvinden dan mijn thuisadres. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van T-mobile en het probleem voorgelegd dat ik voorlopig niet verbleef op mijn thuisadres. De reactie was dat dit geen enkel probleem was omdat ik de simkaart niet in ontvangst kon nemen op het moment dat deze op mijn thuisadres zou worden aangeboden en dat daarom deze kaart niet binnen een bepaalde tijd zou worden geactiveerd en daardoor automatisch zou vervallen. Deze simkaart heb ik dus nooit in ontvangst genomen en voor de ontvangst getekend! Op de zelfde dag heb ik een tweede abonnement afgesloten en als thuisadres mijn vakantieadres in Makkum opgegeven. De volgende dag werd met een koerier deze kaart bezorgd en via een hele procedure van € 0,01 overmaken, kopie van mijn rijbewijs heb ik getekend voor ontvangst van die simkaart. Deze simkaart heb ik ook geactiveerd en tijdens mijn vakantie een aantal maanden gebruikt. Na het opzeggen van dat abonnement ging T-mobile door met het afschrijven van de maandelijkse termijnen. Ik heb aan T-mobile gevraagd of zij mij een afschrift willen geven van het door mij ondertekende contract, dit op advies van de consumentenbond. Hierop heb ik tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Ik ben van mening indien T-mobile mij dat contract niet kan overleggen ik niet tot betaling ben verplicht.
Met vriendelijke groet,
Herman Sombroek
Gewenste oplossing
Stoppen met afschrijving.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.