Klacht T-Mobile : onterechte afwijzing zonder uitzicht op een goede oplossing.

# 631975
urbanner

blijkbaar wil T-mobile mij niet meer als klant.
Ik kreeg een berichtje van T-mobile dat ik mijn abonnement kan verlengen.
Het toestel oneplus 8 pro die ik op dit moment heb is mij erg goed bevallen. Maar die biedt T-mobile niet meer aan. Gelukkig kan dit wel via mobiel.nl zo dacht ik.
Tot mijn verbazing werd mijn aanvraag door T-mobile afgekeurd.
Ik heb geen betalingsachterstanden, en ik heb een bkr-check gedaan en ook daar heb ik geen negatieve registratie. Ook is mijn inkomen ruim voldoende.

De klantenservice vond het allemaal bijzonder maar kon mij ook niet verder helpen en niet inzien wat het probleem nou was.
De enige oplossing die ze kunnen bieden is een formulier met de post verzenden (online vesturen is geen optie) en dan vrolijk 2 weken te wachten in de hoop dat ik een antwoord krijg over waarom mijn aanvraag is afgekeurd.

Krijg ik ook nog te horen dat wanneer het een vergissing blijkt te zijn ik een code krijg en met die code moet ik dan naar een T-mobile winkel toe om daar een nieuwe telefoon te bestellen. Daar gaat dus mijn optie om een nieuwe oneplus telefoon te bemachtigen want zelfs als het dus totaal niet mijn fout blijkt te zijn kan ik alsnog niet verlengen via mobiel.nl.

nogmaals, ik heb geen betaalachterstanden, geen negatieve bkr en heb notabene ook nog t-mobile tv en heb momenteel het unlimited en entertainment pakket.

Op deze manier dreigen ze toch een klant (2 want in mijn huishouden zijn er meer) kwijt te raken want ik wil toch echt mijn eigen keuze houden in welke telefoon ik bij mijn abbo heb.

Ik wil een gepaste oplossing, en ik wil mijn eigen keuze kunnen maken in welk toestel ik uit kies. Dus ik wil ook via mobiel.nl gewoon mijn abbo kunnen verlengen.

T-Mobile
    Goedemorgen,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Groetjes,

Team Privacy & Complaints

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?