Klacht T-Mobile : Onterechte automatische incasso over niet geretourneerde apparatuur

VierdeApril#1960

Ik was alleen verhuisd en was niet van provider veranderd. Kreeg vervolgens verzoek om apparatuur te retourneren. Gebeld met t- mobile en kon gewoon apparatuur meenemen naar nieuwe adres. Kreeg vervolgens per email herinnering dat ik boete kreeg als ik apparatuur ( modem en tv box) niet retourneerde. Weer gebeld. Ze garandeerden mij dat ik niet zou worden belast voor apparatuur. Werd dus wel een bedrag van €165 per automatische incasso in rekening gebracht. Weer gebeld. Zou binnen paar dagen worden teruggestort. 3 weken later zag ik op afschriften bank dat bedrag nog steeds niet op mijn rekening was bijgeschreven. Weer gebeld. Bleek dat medewerker geen correcte omschrijving had vermeld en was dus afgekeurd. Zou worden teruggebeld zodra was goedgekeurd. Niet teruggebeld. Net weer gebeld en was dus wel goedgekeurd, maar kon pas eind deze maand geld terug verwachten. Had al eerder aangegeven dat ik hierdoor in problemen kon komen. Geld is in januari al afgeschreven en zit nu al in april. Dit kan echt niet. Onterechte incasso, mijn eigen geld en iedere keer excuses waar ik helemaal niets mee opschiet.

Het geld zsm op mijn rekening terug, aangezien de fout bij jullie zit en het mijn geld is waar ik vanaf januari al op zit te wachten en het hier een aanzienlijk bedrag van €165 betreft.

T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw de Ruijter,

Klantenservice T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?