Opgelost door T-Mobile : Onterechte betalingen door SMS diensten die niet aangevraagd zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148793
Gebruiker
EllenB
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds enkele weken worden er telkens bedragen van 3 euro gefactureerd door SMS dienst 3555-CMTelecom-300 en 4239-Telefuture-300. Deze diensten heb ik niet aangevraagd of wat dan ook maar de kosten lopen nu al aardig op.

Gewenste oplossing

Graag zou ik de diensten geblokkeerd willen zien en dat de al gefactureerde en gemaakte kosten terug worden gestort.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  3. Auteur
    EllenB
    Datum
    Klacht is netjes door T-mobile opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen