T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht T-Mobile : Onterechte kosten doorberekening T-Mobile Mobiel
Details
Klacht
T-mobile heeft kosten doorbelast aan mijn vader die niet door hem zijn gemaakt. Het betreft hier kosten van verscheidene gameplatforms. Er zijn verschillende onderzoeken gestart en op de een of andere manier zonder uitkomst. Ik heb al diverse terugbelafspraken gemaakt met medewerkers echter die afspraken komen ze niet na. Momenteel is het een totaalbedrag van €460,- euro wat onterecht in rekening is gebracht. Niemand bij t-mobile schijnt ons hierbij te kunnen helpen. We worden al vanaf februari van het kastje naar de muur gestuurd.Gewenste oplossing
Ik wil dat t-mobile coltact met ons opneemt zoals beloofd en het bedrag á €460,- terug stort op mijn vaders rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.